we are the wild ones

plötsligt var jag i katrineholm efter lite åkande fram och tillbaka. ska berätta. jo såhär jag åkte till linköping, hängde med majsan och gjorde matteprov, käka pressbyråns hot dog och tog sen pendeln ensam till norrköping. gick på stan i ca 1,5 timma SJÄLV. köpte nya byxor. undrade vad jag skulle göra för att grabben på tshirt store skulle fråga efter mitt nummer eller bjuda ut mig. betalade byxorna och hoppades på ett nummer på kvittot. fick inget... tog spårvagnen tillbaka till rese och sen pendeln till linghem. där stod jocke och vänta med bilen. hoppade in och rullade till katrineholm eller rättare sagt skogen utanför katrineholm. fick tacos och sen var de rullrull mot nyköping för bio. sen vare rullirull tillbaka.
idag har jag och adde tvättat fönster. ikväll är det harry och jag. och kanske någtra fler. hehe woop.
årets roligaste inlägg, vifta med händerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0