Okej. Here we go fan

Nu ska jag berätta min weekend i bilder. hehe yeah
Vi skulle bowla i fredags. Kom dit och var tvungen att vänta 45 minuter på en bana. blev en smirre på det (ETT)
Cattis Stina (TVÅ) Andrea Carro och jag. Jag vann, gangster med rejält hål i brallan. skare va så skare! (TRE)
Lördag vare dags för Boda Borg i Karlskoga. I karlskoga hade en polisbil kört av vägen och manglat en stolpe, SMACK! (FYRA)
Sen skulle vi skaka våra lurviga på båtfesten. Host var såklart Bååth själv i hög person. Togs en del bilder. Typ Catta petar mig i skrattgropen samtidigt som Lovisa gärna smakar på mig (FEM). Jag kan säga att melcher var överallt på min telefon (SEX SJU ÅTTA)

image description

 

image description

image description

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0