miss blomkvist

lovisa ringde mig strax efter hon gått härifrån. hon berättade att det var en hund som gnällde som tusan där ute. jag ställde mig utanför dörren. och japp, det var det verkligen. drog snabbt på mig termobyxor och rejäla boots. DEN JÄVELN SKA INTE KOMMA UNDAN! mötte lovisa ute på gatan och vi tar ett varv runt kvarteret. det var tydligt att denna man eller dessa män hade flytt. däremot hittade vi spår in till en misstänkt lya.
vi ringde dessutom polisen.
känner mig som en detektiv på någe sätt. det var läskigt sen när jag skulle gå ensam hem. och nu är jag rädd att han ska komma in genom min dörr eller banka på mitt fönster. fan... lovisa du skulle stannat över natten :(

Kommentarer
Postat av: lovisa

hahaha åh jag var rädd att de skulle söka upp våra spår och bryta sig in med :O

2012-02-15 @ 19:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0