nu är det inte som det ska

låg i sängen och kunde inte somna igår. inte likt mig.
drömde att en kompis och flera stycken i min släkt dog. jocke hade ändrat stil totalt, typ emo på något sätt. andrea skulle avslöja honom att vara otrogen i ett tvprogram. han hade träffat en 94a. allt var bara helskumt. jag tog hand om det nya huset där släkt hade dött osv. det var inte ens jobbigt att gå upp idag. Känner att den här dagen kommer bli obra. Hoppas klassisarn kan skratta med mig ist!
men ska ändå satsa! dvm

Kommentarer
Postat av: andrea

lugn bara lugn :) jag ska inte uppträda i något tv-program och det var säkert john blund som haft en dålig arbetsdag bara!

2011-09-15 @ 11:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0