jag tänkte att det va lika bra att va ärlig så jag sa det till honom - JAG PALLARNTE

helgen var full. riktigt bra. fredag ägde så jävla hårt. inflyttningsfest hos kjell. amanda och jag gick lösa på den vanliga vodkan osv. från amanda till uteservering till hugos. hugos bjöd på drinkar och shots. eller aa inte han med amanda fredrik och jag bjöd mig. blev så jävla kul. efter att jag försökte lura personalen på peckas att jag inte hade fått en korv genom att gömma den under pommesen vilket de såklart såg gick vi hem. jag la mig visst i en sovsäck i ett förråd i garaget. jomen amanda hade ju besök i rummet. vaknade med ett jävla rivmärke på axeln och ett svullet och rött/blått ögonbryn. WATTAFACK - det var jävligt asvärt. har aldrig garvat så mycket åt mina fyllesms, att vi fullständigt överröstade alla på levels, bilderna med stången och andra tokigheter under kvällen. älskar amanda mycket mycket.
sen var det bakfylla och resa hetsresa till katrineholm för vi skulle visst krööka. men det tar vi en annan dag

Kommentarer
Postat av: Simon

finaste flickan alive asso!

2011-09-06 @ 23:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0