we found love in a hopeless place

okeeej 1. MAJA vadå in a hopeless place - ni är bäst! om man ändå hade det som du och davva!
2. jag själv kan snacka om ett jävla hopeless place
vilket sög mer än jag trodde
annars då? hade fett skoj i katrineholm. skulle kanske druckit lite mindre så jag kom ihåg lite mer.
saker värda att nämna:
- var på två förfester
- sålde mitt mobilskal till pizzabagarn på förfest nr 2
- någonstans under resterande del av natten tappade jag min iphone. det finns nu tydliga spår i skärmen.
- träffade allan brallan, vilket var på tiden. det va skoj för han va skoj och precis som jag trodde han skulle va. (vem fan är det kanske ni tänker. maha tänk mer då)
- upptäckte när jag tog av jackan väl hemma hos padde att jag hade inte min (jockes) jacka. blev lite panik..
- jag ringde ungefär halva kontaktboken under kvällen. ber om ursäkt.
.
sen var det slut på saker jag kom på
bild 1: innan man blev full
bild 2: när man va full
sköööön
image descriptionimage description
jomen jag hade kul
image description

Kommentarer
Postat av: [email protected]

FAN VAD DU ÄR SNYGG

2011-11-01 @ 01:18:44
Postat av: Simpan

Du kan ju vara det sötaste på denna jord!

2011-11-01 @ 01:21:00
Postat av: maja rustan

maha! puss o kram jag gillar dig snygging!

2011-11-02 @ 17:48:45
URL: http://majarustan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0