tack, slapp skriva det själv. du gjorde det åt mig

vaniljkillen tog mina tankar och skrev det på sin blogg. bra då var det bara kopiera:
En fantastiskt artist, en idol, en didjäjarnas Mozart, det är vad Avicii är för mig. Hans låt Levels är som en modern symfoni. Hur någon kan kombinera melodier så att de låter som ett, men samtidigt som två, lite som en musikalisk version av Gud, Jesus och den helige anden, alltså treenigheten, fast med två melodier, hur han kan göra det på ett sådant bra sätt är för mig obegripligt, det är så stort att jag inte vet vad som är vad, vem som är vem och hur som är hor, men en sak är säker, och det är att det krävs skills för att göra en sådan grej, det är som att stapla ärtor med boxningshandskar, svårt, och det respekterar jag honom för, att han är så duktig på sitt hantverk.


Kommentarer
Postat av: häst

HAN ÄR KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-05 @ 14:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0