ståååånd

har sagt det förr och gör det igen, without you - david guetta och usher. det är sånt jävla lyckorus i hela mig. såååå jävla ute, tänker ni, kom ju för flera flera veckor sen. JAPP, men fortfarande så jävla sjukt svängig! groparna visar sig direkt i mina kinder. Hade jag vart en kille hade jag fått stånd. förstår ni?
så nu har jag precis hoppat runt naken i duschen och dansat till den, krossa alla fönster, titanium meeeed meraaa.
dammsög lite nyss också när jag ändå hade rytmen i kroppen. jag vet itne vad jag gjorde med dammsugarn upp på byrån men vips så åkte något in. jag kan inte komma på vad det var som låg där heller så nu är jag himla fundersam. tänk om det var något viktigt? kanske en femhundring eller så. måste man gå ut i garaget och kolla bland allt damm i den stora saken?
återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0