när man sitter i 5 minuter och tänker ut rubrik utan success är det ok att skriva det

när alarmet ringde kändes det verkligen som ja sovit fem minuter. IDIOTHOSTA! gick la upp, klädde på mig och sminka mig iaf. gjorde lite frukost, sen insåg jag med lite hjälp av mamma, att det var lika bra att stanna hemma.
nu då. jaa jag sitter vid tvn och äter godiset som jocke och adde köpte igår. undrar lite varför de inte köpte gott godis. undrar om det är någon på jorden som skulle köpt exakt samma sorter som jag. den skulle jag vilja träffa.
drog fram min påse från i lördags istället. godare där.
sen har jag gjort en upptäckt jag vill dela med mig av. willys jordgubbar är inte goda på en fläck, vad har hänt?? hemmakvälls jordgubbar smakar däremot som de ska göra.
den övre är från willys och undre från hemmakväll. ska klaga på brorsan, det är ju trots allt han som har hand om godis där nere.
hoho poppis har fått sms på magen.

Kommentarer
Postat av: addepadde

AMEN VAA... vi köpte inte den där skiten :) det var helenis! :)

2011-10-03 @ 20:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0