kräkas och sova och vakna

Lovisa drog i lite blondering i mitt hår igår. kollade idol i vanlig ordning. Gjorde kaffe när Linni sjöng. satt och sa gulleplutt typ tio gånger när andré sjöng. blev lebsbisk när fondell sjöng. tänkte fan va molly är cool. JUBLADE när Linni åkte ur.
annars då? håret blev gult. huset blev ceeeppeee varmt. skulle lägga mig i sängen med lovisa och kolla sandor slash ida. gick upp och ut istället - i underkläder och jacka. ringde samtal för att få lite sympati sen gick jag in och kräktes. det värsta med kräk är att det ska använda näsan som någon jävla genväg men som inte ens är en genväg för det tar ofta stopp efter halva näsan. då har men ett äckligt problem. nej gud va skriver ja. tänker inte gå in mer på det här för jävlar va äcklig jag låter.
skit samma
jag gick och la mig. vaknade. kände kräklukt och kom på att jag kräktes innan sovet. fan. sitter i näsan.
ska sticka och handla silvershampoo, sen blir det duscha näsan!
har också kommit på att jag ska börja videoblogga för jag tycker det är förbaskat roligt när någon annan gör. hej
ikväll ska jag ba va med dessa godingar. vi älskar varandra :) vi ska ha pisskul. kanske kräkas igen. skoja, absolut inte. hatart. men aaaaa nause var det ja. i katrineholm ja. ska bli kul ja. jaja. så bäst man rör sig mot hårsalongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0