skitsnack

när man är sjuk och hostar såhär mycket som jag gör, jaa då är det endel saker man tänker på som man kanske inte annars gör.
idag har jag hunnit tänka på det att om det luktar illa (då menar jag bajsdofter tex från gödsel, toan, någon som släpper fis osv) så vill man ju liksom undvika det. jag iaf. och jag personligen andas hellre med näsan än med munnen i dessa tillfällen. det kan låta dumt. men jag inbillar mig att jag får in bajspartiklar i munnen annars. flimmerhåren i näsan får ta hand om dessa ist. det jag försöker komma fram till då är den hemska känslan när man får en hostattack i en sån doft. då man liksom måste hetsandas mellan hostisarna. MED MUNNEN.
slutsats: jag har bajspartiklar i munnen
vill också påpeka att det är inga bajspartiklar som kommer från mig. jag bajsar/fiser aldrig. nu lät det iofs ännu mer äckligt.
jonis och hägge har inget med detta att göra egentligen. bara att mina fina pojkar förtjänar att va på min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0