hohoohohoh bus

Hej. Jag tänker nu vara anonym när jag skriver detta. Kan bli roligt och se om någon kan lista ut vem jag är.
Tänkte berätta lite om denna tjej, Julia Nygren.
Hon är en av få som får mig att må riktigt rikigt bra. Glad och alla problem försvinner.
Hon har ett så varmt hem så man blir varm i hela hjärtat när man är där. Menar nu inte att hon har högre tempratur i sitt hem än vad alla andra har. Utan det är ett varmt hem, med mycket kärlek och omtanke.
När Julia ler får hon två smilegropar som gör mig så glad. De är så fina!
Julia fejkar aldrig. Hon kan inte fejka. Julia säger inte grejer hon inte menar.
Jag skulle kunna säga så mycket mer om Julia. Men det går inte att beskriva med ord hur underbar denna gulleplutt är.
Jag kan säga så att jag tycker synd om de som inte är vän med Julia Nygren.
Hehe.
Hur glad blir man inte

Kommentarer
Postat av: slidis

Jag gissar på amanda!!!!!!

2011-10-04 @ 21:37:42
URL: http://idarvidssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0