X

alltså hörrni, idag kör vi. först måste jag bara få g på matteprovet.. vad hände med att matte var favoritämnet? HA! skryt: jag fick stipendium! 1000lappen slank ner fint i fickan. nu får man kämpa för minsta femma.
aja. blir en motala ikväll iaf. dra en high five med hoffe (skrattar ihjäl mig om vi liksom missar. fattar ni? amanda gör). mitt mål är att sjunga med så mycket som möjligt till highway man. och så vill jag hemskt gärna höra so you do. då är jag nöjd. hopppas man kommer ihåg bara.
nu kör vi BILDER PÅ MIG AAAAWWW . jag är så hiiiiimla ego.


det trodde ni inte va, att den sista bilden va tagen framifrån. johorråå
man får ta cambilder fast man inte har en mac.
annars ? jo just nu hatar jag mest av allt orden "det ska va" förutom när det gäller padde och jocke.
och så saknar jag snus och matrester på mitt bord.
hehehe....he..heh. fack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0