ingen kan älska som vi

katrineholm va kul. körde mest bil, skrattade, pluggade och umgicks med bästa vän. hängde lite i paddes skola idag också. det var...eh..spännande kanske. har ju gjort det förr. som ni vet hängde jag i min ensamhet på biblan också. det ni inte vet är att när jag kom utanför var det fight. negerfamilj (mest mamman) VS gubbe. de vräkte ur sig meningar som "åk hem till ditt jävla hemland, ingen kommer sakna dig" "jävla gubbe, jag ska anmäla dig. du är dum i huvudet" jaa och så fortsatte det. händelserik dag helt enkelt.
skulle mest komma fram till att det fanns nybakade lussebullar när jag kom hem. proppade i mig 3 och nu ligger jag här på stora sängen och lyssnar julmusik och ska alldeles strax se tomten är far till alla barnen. wow va mysigt. det ska jag nog göra nu.
aa nu.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0