känner ingen ånger känner ingen ånger känner ingen ånger

astrevlig helg. älskar mina helger. lyckas banne mig få till dom så jäkla bra.
idag sög dock. sov ju i motala, åkte till skolan med maja och sitter och väntar på vår enda lektion som vi tydligen inte skulle ha. TACK EVA FÖR ATT DU SA TILL VÅRAN KLASS OCKSÅ! alltid ska man behöva bli särbehandlad för att vi är miniklass. så tog en sväng tillbaka till motala och fick världens godaste mat av majas mamma. åkte sen tillbaka till linköping eftersom jag hade sjukgymnasten kl 3. åkte sedan hem osv. kan informera er om att jag har åkt buss i 4 timmar idag. 8 olika bussar också. F1. slappt har jag fått höra flera gånger idag. men AE suger.
väl hemma skulle jag plugga matte inför nationella imorgon. efter ett tag kilade jag iväg till min naturkompis goofy. går man natur så kan man. naturare är överskattade. vi kollade alla uppgifter på youtube. jävligt äg iaf.
btw så sänder jag radio imorgon runt 2 skulle jag tippa. radiosinus.se. kommer förmodligen råka rapa i sändning eller något liknande, kan väl va kul ändå.
såg inte något levade på hela vägen hem. det är endå halva åtvid. inte en bil ens! det är charmigt med åtvidaberg.
sätter mvg imorgon. allt eller inget. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0