I♥BARCELONA

danska till mig själv i pannan nyss - lyckades iaf döda myggan. hehe. men shit vilken resa vi har haft. har träffat allt från norrmän till kanadensare till pokerproffs till skådespelare. det har varit grymt. längtar tillbaka. jag har lärt mig en hel del ska ni veta. sista kvällen testade jag en för dyr paella - bara för att. svinäcklig. jag vet ju att jag inte tycker om skaldjur så det var dumt. nu vet ja hur musslor och bläckfisk och framför allt hur paella smakar. lägger upp ett fåtal bilder och hoppas på att ni blir nöjda med det. kyss och klem
uppdag: ta kort med mopedist vid rödljus

Kommentarer
Postat av: paddel

jäklarns vilka härliga bilder, vore inte helt fel o dra tillbaka alltså... (:

2011-06-01 @ 07:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0