Förjäkla bra helg

Veckan har gått från snöstorm till sommarvärme för helvete. Det är ju helt fantastiskt.  Fredag: grillparty långt in till småtimmarna hos Amanda. Tack så mycket.  Lördag: fotbollsmatch 5-0. Sen en av de roligaste kvällarna detta året. Jävlar va jag skratta. Vi hängde ett gäng i parken. Spela kubb, burken, datten, kasta-boll-på-de-som-cyklar-runt osv.  Söndag: spela fotboll och lyssna på alldeles för gammal musik. Svettas och sola. Åka buss till Motala, ska pluggas matte med majskolven.  Det enda som sög var att jag streckte mig något jävligt i ryggen när jag skulle hjula. fasen.  Jag har lagt in alla bilder för en gångs skull. Mm k, då vill inte blogg.se sammarbeta. Men det löser vi en annan dag vänner, ni måste se mina underbara bilder. Farväl 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0