tjenna kamrater !

det enda som får min blogg att rulla på med bilder är min webkamera.  därför blir det alltid bilder på mig liksom. men ni gillar mig. eller så gillar ni att hata mig. jag gillar dom flesta :)
party i motala igår, i bastun mest. elin och jag svettades på, men vi gillade det som tusan. vi blev trendsetters. mer om kvällen pallar ni inte läsa. fast värt att nämna att jag inte kom hem som jag ville. skulle åka sista bussen hem, men inte fasen gick det. fick panik för jag inte kunde ta mig någonstans. motala är en stad där man, tro det eller ej, inte kan gå till allt. och då är det helt bedrööövligt att bussarna slutar gå halv nio typ. jävla skit. fick sova en sådär 3,5 timmar hos maja sen åkte jag bussen hem med pusselin.
Nu är det fix inför kvällens nya 18års party. ester svensson @ kulturhuset in åtvid. skoj hoppas jag.
där sitter andrea och ger ifrån sig ljud som fitta och sånt. det går nog asbra med håret. heja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0