nu får ni extra

igår var ändå å jävla kul! boda borg är fanimig så jäkla roligt så jag funderar på att starta ett i åtvid. vi ägde ut grabbarna med 8-3 tror jag. ändå hade vi tappat vår lapp efter 6 och fick göra om. dock var dom 2 och vi 3. men fuck off - tjejer äger.
sen vare party och jag hade skoj. jätteskoj. vaknade bredvid elin oc slängde iväg en luftpuss till henne då och då för att hon är för gullig. jävlig huvudverk, men en promenad i fem minuter gjorde susen. käkade äcklig thaimat för på tok för många kronor och pantade burkar. har skrattat en jäkla massor hela helgen. älskar det. älskar mina vänner. och älskar livet. nu börjar stockholm till båsta. fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0