när man va fin - ca 2009

då tog jag tag i det, åkte till gymmet idag. har fan sagt varje dag denna vecka att jag ska träna, men inter fan har jag gjort det. nu gjorde jag det. känner en blandning av bäst och sämst. men jag gillar det ändå.
skrattar åt att jag är så ful. asså titta här, mycket brunare då. krita nu. finare hår, fult hår. förstår att jag fick napp på den tiden.
har min cam blivit dålig kan man ju frågat sig eftersom det är samma dator.
nae
men då satt jag vid ett jättestort fönster och det var sommar. nu sitter jag i en källare. då var det The Big Day eftersom jag skulle traska in på Per Brahe helt ensam för första gången. nu är det en vanlig dag. då hade jag gjort om bilden en gnutta. det har jag inte nu

Kommentarer
Postat av: häst

du är finare än finast!

2011-03-31 @ 23:47:09
Postat av: Hanna Helt

JULIA!!!!! <3 underbara du

2011-04-01 @ 12:26:45
URL: http://hannahelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0