mitt just nu största problem

jag är för kissnödig för att gå till toan. jag ska springa snart och jag är på riktigt nervös. inte för jag inte tror att jag kommer klara det, men för att jag ska springa med ante och hon är så jäkla ensiv och duktig, det kommer få mig att svimma. men jag SKA KLARA DET.
skickar tusen hjärtan till lovisa som är i Magaluf, hoppas hon har det värlsklass. det är hon värd.
tänkte passa på att jag bor i en kepa som jag har baxat heheheeee. gillar den. när jag kom till hägge igår fick jag inte ett hej, nejnejneeej, det lät typ bara "hahahahahahah" när jag kom. det var min kepa han skrattade åt. fuck you christoffer! dessutom har jag inte använt smink på väldans länge sen. orkar inte. trivs liksom. sååå jäääkla skönt.
helt seriöst, det pirrar i hela magen när jag hör välkommen in - maggio. ÅÅÅÅH SÅ JÄVLA BRA DET VAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0