mitt hjärta pumpas pumpas tills den dag då det får punka

igår. hängde gott hos ankarstrand tills brorsan plocka upp mig och det var dax för färd hem från katrineholm. då vill ida hemsk gärna åka med några gossar till söderköping. jocke tappade mig på vägen där någonstans så ida och gänget kunde plocka upp mig. dick några sekunder, minuter och till sist en timma innan en bil kom och plockade upp mig. det var jag och hästarna. jaja, jag fick min glass till slut och den var fantastisk. upp till toppen av berget och vände också. om tio år äger jag en riktigt fin båt. hem och laga mat åt en av dessa pojkar. mellanlandade hos august innan jossan kom och hämta oss så ida kunde få sina chili cheese eller va fan det va. jaaa, ännu en spännande dag från mitt älskade sommarlov.
just chillin with the mailbox
före och efter. Ida alltså.. vad hände? jag åt upp hela min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0