idag ville jag nästan peta bort solen lite

JAG KLARADE DET! precis i antes takt, utan stopp, älgkliv sista backen osv. jag är totalnöjd. jocke körde fint där breve, njöt lite när det kom en grusbacke och han fick springa med longisen i handen med sina tajta jeans och långärmade tröja. det var svettit må jag tro! orutinerat att ta på de kläderna. skönaste någonsin var att hoppa i vattnet utan att ens byta om så fort de 8 var avklarade. kom på efter fem minuters bad att jag hade glömt lägga bort hörlurarna. de överlevde iaf. kanooonbra skit. sedan kom pappa med sitt nybakade bröd och bara var världens bästa pappa. efter det fick jag visst besök av sebastian en sväng. två spikar hade han visst trampat på. hahaha, klantjävel. försökte ge honom lite peppsnack, flickor som sårar som vanligt.. aa nu vart det långt, skulle bara säga att jag lever och så.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-19 @ 20:54:48
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0