andas andas allting snurrar runt

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
ska vi pussas och kramas och säga att vi har saknat varandra nu???
jag har haft en ytterst spännande vecka i Borlänge med fina minnen och fula minnen. Dom fula tänker jag försöka hantera så bra som möjligt för att de ska glömmas bort och så. De fina tänker jag bevara där bak i skallen! Jag kan säga det att Veronica Maggio, Maskinen och antagligen Oskar Linnros var de bästa jag såg. SHIT så bra. önskar jag fick göra om det. måste lägga till att Daniel Adams-Ray och Deadmau5 var feta som fan också. liiiite besviken på musen dock. VAD FAN GÖR DET?
om ni har tur orkar jag lägga upp bilder imorgon bitti innan jag traskar stan och sedan jobbar.

Kommentarer
Postat av: KajsaElise

Hej :)



Jag är en tjej från Norge som undrade om en sak ..

bara tvungen att skriva detta här eftersom jag inte vet vem du är ..

känner du Alexander Gahn? kontakta mig om ni alla vet vem det är ... Det handlar om något viktigt! Du kommer att veta allt om du bara kontakta mig!

[email protected]

skrev detta på google översättare så vet inte om det är rätt med orden ..

2011-07-06 @ 03:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0