2011

hörde raketerna svagt från mitt rum igår.
ungefär så cool var min afton. precis när det roliga skulle dra igång sa jag hej då.
sen undrar jag vem det är som har inbillat sig att "man mår bättre efter man har spytt så tryck ner fingrarna i halsen"
jag mådde fan inte bättre för det.
åh min finne hihi
vill så hemskt mycket bada. drömde till och med att jag lovisa affe och goofy skulle iväg och bada like back in the days typ. fy fan va skönt. ska skaffa simhall bara.
förresten, hade 3 röstmeddelanden imorse. 1 från jonis och 2 från amanda, hahaha amanda du är den roligaste som finns. först hör man typ allt festande i bakgrunden, efter en minut typ "HALLÅ....nae" det andra lät i princip likadant. älskade amanda!

Kommentarer
Postat av: amanda JAKOBSSON

hahaha vaa jag???? neee jag var nykter igår.. :)

2011-01-01 @ 12:10:06
URL: http://raspberryriot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0