så jäkla upptagen

ska berätta kort: drog till motala och maja, handlade, laga pannkakor, åt chips dipp godis, victor joina, thora kom och hämta, sov hos thoris, kunde inte sova, vågade inte kissa ladda telefon eller ta nässpray. låg bara stilla i en liten soffa och skrev sms till kl 4. vakna med maja, äta hans mat och städa som tack. familjen hämtade upp mig och vi drog till otterbäcken för att se avgörande bandymatch. åbk förlora - åker ur allsvenskan. innebar ingen fest, fett ledsen. hemma får vi jocke på bättre humör tillslut och det slutar med att vi hänger i karlssons bar. dricker öl och några vågar dricka whisky. inte jag. lovisa shotar för mycket som vanligt. drog iväg till jansson. lovisa ser en äcklig film på existenz och spyr. drar hem. får vänta ett tag innan jag kan sova i mitt rum. får inte sova själv för där ligger redan 2, vilket var ganska underligt. la mig breve lovisa iaf, känns bäst så.
puss gurkskallar

Kommentarer
Postat av: hästfan

den där bilden är ju fan inte okej asså, shiiit så jävla ful jag spyr igen.

2011-02-27 @ 23:29:39
URL: http://lovisahc.blogg.se/
Postat av: andrea

puss kålhuvud <3

2011-02-28 @ 18:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0