awesooooomevbhdufnvadmsö,d.

asså fan va tråkiga ni är. det var inte ens en jävel som försökte klara alla låtar för en tjuga. hur rika är ni?? ni skulle inte ens göra det om jag skrev en femtiolapp...
från det till något helt annat. alla som skriver blogg eller läser blogg vet vad jag snackar om när jag säger att man gör en lista som  1 2 3 4 5.. osv. med olika saker. 1. presentera dig själv. ni vet ju vad jag menar ? aa tråkigt att läsa det om mig ju. så därför gör jag min egen såndära lista så ska ni få se vad skojigt jag kan hitta på :) ni kan väl hjälpa mig! ge mig en utmaning nu era små smygläsare! (okej då, ni får vara anonyma)

Kommentarer
Postat av: aaanonymalltsååå jaaa

bästa stället jag har fisit på?

fulaste bilden på mig själv!

finaste bilden på mig själv!

Vad tycker du om amanda jakobsson?

Min högra tutte!

min liltå!

2011-02-08 @ 21:19:39
Postat av: amanda

alltså det var inte jag

2011-02-08 @ 21:21:03
URL: http://raspberryriot.blogg.se/
Postat av: häst

den finaste hästrasen

det bästa med hästar

om jag var en häst skulle jag...

mitt hemskaste hästminne

2011-02-08 @ 22:07:36
Postat av: julia

TACK SÅ MYCKET FÖR TIPSEN! fortsätt gärna med mera tips. jag ska jobba på min lista puss

2011-02-09 @ 10:53:29
URL: http://heeltgalet.blogg.se/
Postat av: andrea

"hur det är att ha världens i särklass snyggaste rumpa?"



"Mitt första grovhångel"



"min allra bästa kväll"



"Dagens fulaste person"

2011-02-09 @ 20:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0