tror jag måste spy

för nu har inte mina klänningar kommit som jag beställde. och imorgon är the day. vilken katastrof..... jag som köpte 3 för jag inte kunde bestämma mig. fyfaaaaaaan om de inte kommer snart!!!
annars då?
jo pajus berättade för mig idag att han hade tänkt på mig i duschen. stopp nej vänta! tänkte jag först. sen tänkte jag lite till, lite smickrande kanske. skulle gärna vilja veta om det är någon mer som tänkt på mig i duschen någon gång?
han erkände förresten också att han tänkte att det förmodligen inte var värt att ligga med mig. tacktack.
nu ska jag fan äta.
haha den här bilden. fy fan va man kan hitta.
andrea (som borde kunna i hennes stad) säger att jag ska bort dit och betala bensinen. själv sitter hon i bilen och värmer sig. inte fan skulle jag betala där. nejdå, deet kom fram någon till mig och sa att jag betala på fel ställe. blev lite pinit och där sitter adde och maja i bilen och skrattar.

Kommentarer
Postat av: Addepadde

HAHHAHAHA roligaste jag sett och läst. och hållningen, vart fan haru gömt den? wow

2011-12-30 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0