jävla skrap i huvet och så vidare

natt och bar var helt fullt av åtvidabergare (+adde och några andra random) och alla var så himla glada. det är vad jag minns mest. för att slippa dra allt så ska jag nu göra lite punkter från kvällen hehehe woop.
♦ när jag knackade på dörren till dj-båset och ba "heeej, jag går mediaprogrammet och är intresserad av sånt här med teknik osv. skulle jättegärna vilja se hur det går till" så stod jag där inne. fråga frågor. hoppade som david guetta och lyssnade på nästa låt innan alla andra. hhahahaha fy fan vilket pack...
♦ när sarah och jag skulle köpa shottar. "två shottar som vi har råd med". tro fan vi får två lakritsshottar. jag drack tre gånger och fick ändå ge halva min till sarah. soooopa!
♦ när jocke och jag sprang på parkeringen för att ta ut pengar. att någon hade satt upp en jävla snubbeltråd kunde ju inte jag veta. flög och skrapa i ganska så jävligt. svart/grå över hela kroppen. gick åka hem och byta om och badda av mig lite. idag svider det inte längre men aa jag är ju inte världens tjusigaste i ansiktet.
♦ när vi skulle hem. jag pratar i telefon med luddis. ida har ställt sina skor på gatan och går och klagar på hur ont hon har i fötterna samtidigt som vi väntar. plötsligt kommer en bil och ida springer ut i gatan för att stoppa honom innan han kör över hennes skor. ooherre va kul syn. hon lyckades rädda skorna. 

heeeeeeeeeeeeeeejjjjj

Kommentarer
Postat av: idisslidisss

yessss! jag räddade skorna! min fot dock... den är blå/lila/svart/röd/inlindad/gör JÄTTE ont!!!

2011-12-28 @ 03:05:33
URL: http://idarvidssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0