ASKALAS

aa fuck att allt jag skrev försvann. hade jävligt kul iaf. katrineholm var duktiga, dom visste hur man gjorde :) hehe som om vi hade tvivlat? AE

lovisa var full fortfarade vid frukosten. jag droppade en drink så fort jag fick den i handen. TABBE. då fick jag köpa två till. vet inte varför. men någon plikt att bjuda då kände jag väl. köpte väl en och annan kebab också. har väl minus på kontot....

det kanske roligaste av allt var när jag skulle in själv och hämta jackan i garderoben. står i kön bakom någon som snackar engelska (sliver kryllade av tyskar osv). det uppstod ett dilemma och jag skulle försöka förklara något för honom på engelska då. han fattade inte. drog det tydligare och tydligare (fortfarande på engelska). Efter ett tag börjar han asgarva, kramar om mig och säger "hahaha jag kan svenska". ååh helvete. skämdes och skrattade ihjäl mig!

bilderna är fucked up. men här har ni lite smakprov på hur torsdagen var, heeelt utan inbördes ordning hihi :)

haffade wille på bussen

2 house var det

slutade med kebab

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0