ALOHA!

annars då?
katrineholm var kul, främst för att jag hängde med sköna tjejer och åt god mat, sprang ensam med "nu kommer det tomtar" i öronen och sjöng högt samtidigt som jag fyllde strupen med vin, kollade på bandymatch och svepte sista vinet och fick träffa vänner från åtvidaberg. lite kul, eller aa faktiskt jättekul att va full och hoppa runt på harrys och träffa roliga människor från kattet.
jul jul jul... orkar inte mer jul. ganska äcklig, eller aa iaf tråkig mat. trött på att bara hänga hemma. imorgon kommer bli fett. upp i tid och träna, vännerna kommer hem till byn och sen är det galej.
för övrigt har jag fått roliga saker som en biljett till summerburst, lite reparation av min trasiga telefon, silverring, resa till london eller paris meeeed mera! palla att ni bryr er. fast hahah just ja, fick skitfula hårgrejer av jocke, tack brorsan. sen smög han fram det riktiga paketet. bäst. hejsvejs
ps. hatar alla som inte skrev god jul till mig idag. förrutom jacobssonarna för de hade sagt åt tomten att sjunga oh helga natt ds.

Kommentarer
Postat av: lovisa

jag skrev ju!

2011-12-27 @ 20:25:18
Postat av: julis

jaja, därför hatar jag inte dig :) dumfejs

2011-12-28 @ 20:01:12
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0