nu är det på riktigt - schemat har dykt upp

skulle kunna visa mitt schema för er, men ni skulle inte kunna bli mer ointresserade så jag skippar det. kan berätta en annan sak. mamma kom hem från danmark igår, de hade tydligen haft det äckelbra och åkt galna karuseller osv. här hemma var jag. men jag hade det bra. fick lite vin av henne när hon kom hem. dock tappade jag det strax efter det landat i min hand. så nu är det liksom som två jävla öron som står ut. alltså det är tetra. (kbry)
undrar om det är någon galen människa där ute som flyttar till jönköping helt random i dessa dagar innan skolan? typ bara för att det är en grym grej. vore kul att veta. alltså jag kommer ju aldrig få veta. men jag kommer ihåg känslan. hur jävla nervöst det var när ante släppte av mig där utanför peset och alla nervösa nollor stod i grupper med polarna - jag var totalensam. svettig stämning. såhär såg jag ut i dessa dagar:
grym ändå. poosen satt redan där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0