I feel my heart start beating to my favorite song

tänker på stockholm. vill bara tillbaka. måste bli ett snabbt år i trean så jag kan flytta dit. m pengar är inte mitt problem.
ida - dina byxor och ditt halsband (som du nyss skulle hämtat) är här
elin - dina glajjor är här, gillar dom :)
maja - du är fan jääävligt långt bort
amanda - du har ingenting hos mig, men du kan väl snälla komma hit snart iaf!!??
lovisa - min säng är för stor för mig ensam.. och dina raffe lauren är här hihi
andrea - något du vill jag ska ta med mig i veckan ?
julia - har du fått din lille urbanpåse med saker ?
simon - heheheheheheh
inte fan vet jag varför jag skriver detta. opallig och orkar inte lägga över bilder. nu ska jag köra bil, kanske köra över lite djur och så. ÖPP MED LJUDET
vad säger ni vänner, sådär kul imorgon kanske?? eller vänta, heeeela veckan va ? amanda kom igen. vet du vill

Kommentarer
Postat av: JJ

Jag har fått den. Dock sjunker jag lite i dem men dem är asnice ändå :D tack som fan! Du är bäst :)

2011-08-08 @ 21:00:40
URL: http://juliafridajohansson.blogg.se/
Postat av: häst

jag får besöka den inom snar framtid! hade ingen aning att raffe var hos dig! men där ser man :))

2011-08-09 @ 00:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0