denna vecka måste kompenseras

fyfasen så onyttigt. kanske onyttigaste i hela mitt liv. tre chipspåsar har ätits upp på tre dagar. aldrig ensam dock. men det är ju fan äckligt. får väl ta en springtur imorgon. eller så gör jag det bara inte. för jag ska på rejält kalas och hälla i mit mängder av kalorier så jag vet inte om jag ens orkar tänka på skiten längre. dessutom lyssnar jag sönder all bra musik så vad jag ska jag då peppas av? tåls att tänka på.
och så har jag en till fråga; var är alla mina kläder? har lite hos lovisen och lite hos adde. men det är mer som fattas!? hatar kläder bara. måste köpa och uppdatera hela tin. kan inte alla bara ha overall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0