adrian hjärta adrian

glömde kanske nämna att jag för tredje dagen i rad förtärde alkohol igår. igår var väl värst - glömde bort hur fort det kunde slå till. men det var kanon. hade askul med anna på keep it loud. garvade ihjäl mig tusen gånger. såg movits och adrian lux. fick en kram av adrian eftersom jag på något konstigt sätt lyckades stå längst fram i mitten när han kom ner till publiken. lite besviken på att jag var så packad att jag inte minns så klart. men jag minns att jag dog när han körde teenage crime. lurade de random jag träffade att jag hette adrian. efter mycket övertygande var det en grabb som gick på det. kan trixa rätt bra. grattis till sofia med. puss till dig snygghuve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0