tog en dag ledigt för att se mig runt lite

åkte till varmare breddgrader igår kväll. imorse stack jag iväg till månen. det här är det häftigaste jag gjort.
hahhahaa, LURADE ER !!! hela högen
sitter bara med photo booth i skolan ju heheheh.
ensam skrev jag om min bok och jag svarade på all frågor och visste allt. sa ju att jag skulle göra läxan. snart har jag lite ljud. ska väl göra enkät. ska fråga om otrohet. jag är nämligen jävligt bestämd på att det är fler killar än tjejer som är det. ska bli spännande. lärarn tycker det är kul att jag är så arg och insatt. jag tycker det är kul att han tycker det är kul. allt blir en rolig cirkel. fast tro mig, det är inte så kul som jag fick det att låta nu.
aa jag skulle komma till det att mina kamrater har dragit och jag öser vid älsklingsdatorerna. gillar min musik och vill älska med en musikvideo. ta det inte ordagrant. undrar lite över hur matt och kim tänkte när de gjorde musikvideon till daylight. haha cphuven. älskarn ändå. padde kommer och hämtar mig om en timma eller två. fy fan va kul. hej då, nu ska jag se vad folket säger om otrohet.

Kommentarer
Postat av: Hanna Helt

Hohooo!! Tröjan är lagom till mej så jag tror den är lagom till dej?! ;)

2011-04-05 @ 12:36:39
URL: http://hannahelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0