Som om det vore min egen.

Jag har fina dagar här i Jönköping förutom att jag har gått och blivit sjuk.. Hängde i friadalen med Julia hanna och Fredde ikväll. Grillade hamburgare och drack öl. Käkade lite chips och lyssnade på musik. Det var kanonmysigt. Sen kom Patrik vilket resulterade i att jag fick kladdkakevänner med mig hem till Antes lägenhet då. Julia Patrik och jag åt upp kladdkakan och kollade big brother. Sa adjö till dom och blev plötsligt ensam i en lägenhet i Jönköping. Jag trivs. Men jag ska erkänna att jag är lire skral. Jag är typ aldrig ensam så det är lite konstigt. Nu tänker jag försöka somna trots att min hals är sämst och jag antagligen inte kommer kunna prata imorgon och min näsa har tjocknat rejält där inne så det kommer bli en tuff natt för halsen. Rekordtråkigt inlägg - värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0