äckelvinter

snart är den här. gör er redo folk, det kommer bli en jättemassa kallt. fryser av bilderna
Sånt jag saknar från i vintras!
roligheter i biblan med julia
roliga idrottslektioner
pinkkonsert med sofia
emelie och simon tömte julias skåp och julia panikar
min mysiga hörna i jönköping
sätta sig i ett ljudbås i skolan och kolla på julkalendern
smygkolla på alfred på nattinnebandyn
när sofia lyste upp en tråkig fest genom att trilla ner i ett stup när hon kissar, trots att jag varnade henne
att få rester från jullunchen
nyår
mysa med honom

Kommentarer
Postat av: jj

hahahha sköna bilder men röv bilden är ju lätt bäst :p plus där jag förmodligen tar mig på tutten :P

2010-09-26 @ 18:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0