uppnerhej

såg kanske världens snyggaste kille på rese idag. Varför har han inte hittat mig och frågat chans på mig för ??? ojojoj vilken fin pojke.
men aaa blev inte riktigt som planerat. jag och padde sitter hemma nu och lovisa är kvar i motala jaha jaha. nu undrar ni vafasen som har hänt. men det var liksom lite så att vi kände att det blir cpjobbigt att vakna i motala en söndag och så ska man ta sig hem och så ska man vidare på fotbollsmatch. NAE STOPP, hem we go. lovisa var tvär och vägrade hänka så hon stannade kvar, hoppas hon fick sig lite så hon är glad.
jag är asfin nu, därför ska jag avsluta med jättefärska bilder på mig själv. pussipannan
ROCKIGT !

Kommentarer
Postat av: lovisa

oohjaa fick så det skulle räcka och bli över till dig med!!!

2010-10-17 @ 11:34:34
URL: http://lovisahc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0