sånt som man vill spy på

efter vi hade vart hos linnea och sen ngn markus så cyklade vi vidare till antons lägenhet. Jag sitter där på en stol i rummet och på andra sidan rummet ser jag en snubbe med mustasch (!?) som snackar med några kompisar och så nickar man med huvet åt mig och säger äckliga cp ljud. Sen skakar dom hand och amanda säger åt mig att akta mig för kim för hon såg ju med vad dom höll på med. Vafan händer då, jo han kommer och sätter sig typ på mig och börjar snacka med mig. Så ser jag hur hans polare filmar oss. asså GUUUD så frustrerande. när jag sa till honom att hans polare filma oss så gick han iväg till kompisen. vidriga människor!

BACK OFF!

Kommentarer
Postat av: amanda

RÖR INTE MIN KOMPIS

2010-10-09 @ 13:32:21
URL: http://amandajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0