PADDE

Hon är min bästis.
Även min brors flickvän.
Hon är bäst på att trösta och bäst på att förstå. Hon gör mig oftast sällskap på helgerna. Hon är verkligen genomsnäll och om man gör något dumt mot henne är man nog den dummaste i hela världen.
ricky-ticky-tankie (det va bara ngt jag hörde i en låt precis)
Iaf så andrea alltid vara min bästis och om broder tuck och padde skulle få för sig att göra slut skulle jag nog dö 100 gånger, men det är lugnt för dom ska skaffa barn och så med varandra.
Snart kommer hon ner till mig och gosar med matteboken. det kommer bli jättefint. adde jag och matteboken ♥
Förresten, hon var rädd för mig de första gångerna hon var hos jocke. Men iaf kom hon in till mig en dag och bara satte sig där på sängkanten och fråga vad jag gjorde. Jag hade fan aldrig pratat med henne ?? jag tänkte att skägg (he) va modig hon är. Hon va rätt knäpp för hon satt där och ba chilla. cool tjej. LOVE YOU PADDEN!
mars 2009 - hyrde stuga och drog ihop ett gäng (cp öga)

juli 2009




september 2009

maj 2010 - vårruset

maj 2010 - se på bal

maj 2010 - dalarna

augusti 2010 - kryssning


du är så himla bra andrea!

Kommentarer
Postat av: paddel

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAw. hur söt är du inte då?!?!???? mjaoooch. love you så himlans mycket. puss i arslet

2010-10-09 @ 13:17:03
URL: http://anilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0