där i motala

det va skoj. draget va lite mesigt tycker jag. ösigt när alla skrek på alla, lite som i ronja rövardotter, men sen när dom drog vare ju ingen som ramla i. tur att några av förlorarna hoppade i frivilligt annars hade jag nog puttat i någon så jag fick mig en show.
för er som inte har en aning om vad det är så ska jag berätta. en samhällsklassen som naturklassen har dragkamp över kanalen i motala. värsta grejen där ska ni veta.
stötte på min gamla gamla pojkvän, martin, också. Han var sig lik, precis likadan. fast kanske lite längre.
sen vare party, först tjejer hos linnea sen överallt och ingenstans, fan va jag cykla. skjutsade runt på amanda.
fucking mina initialer - med mellannamn. jag har länge letat efter någon bil som har regnumret JLN-(vadsom)
och så ba hittar jag den här på vägen hem från stan igårnatt. svincoolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0