amandas fot blev mos

glömde jag berätta?
japp
när vi cyklade, jag i ganska nyktert tillstånd skjutsade amanda som var i onyktert tillstånd. Plötsligt låter det massor och cykeln nästan stannar. Jag tvärbromsa och hoppade av hojen, jag fattade ju att amandas fot hade åkt in i hjulet. Hon bara slängde sig på gatan och visste inte om hon skulle skratta eller gråta. Jag var redo att ringa ambulans asså på riktigt. trodde den va av! hennes sko var helt köttad och hennes fot blev väldigt stor.
hoppas du mår bättre i foten nu kompis :)
amanda latjade med min telefon i skolan hehehe, söt

Kommentarer
Postat av: amanda fotmos

azzzzzååå det är typ bra nu, fortfarande öm. Men jag gråter inombords för mina skor. Jag är fan bäst, hur lysckas maaaaan? kommer inte ihåg.

FIIIIN VIDEO KOMPIS! :)

pussis på dig plutt

2010-10-09 @ 13:28:28
URL: http://amandajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0