ALDRIG - VEM FAN HAR SKRIVIT DET HÄR ?? isf är jag en pojke.

Kvinnor är så jävla ytliga och falska. Det är precis som att de spelar roller i en social pjäs. De är slaviskt styrda av media och masskonsumtionssamhället. De mäter sin status i antal skor och värdet på dessa. Om man analyserar en kvinnas åsikt tillräckligt länge hittar man en mans åsikt eller senaste reklaminslaget från TV4. Kvinnor är så jävla politiskt korrekta. De vill ha trevliga killar när man frågar dem, men de särar för alfasvinen när det väl kommer till kritan. Hur kan man vilja spendera tid med en sådan underlägsen och fördummad varelse? De står inte för något av vad de gör överhuvudtaget.

Kvinnor saknar empati och är totalt likgiltiga mot män. De kan vända på klacken även om de är i ett tioårigt intimt förhållande med en underbar pojkvän. Alla kvinnor har borderline. Hur kan man annars gå från "störtkär *jag svävar på rosa moln tihi (a)*" till "jag vill vara fri nu...det är bäst om vi bara bryter kontakten...ha de'" över en jävla natt och utan någon som helst förvarning? Ja, det är delvis jag som råkat ut för detta. Och det suger så jävla hårt varje gång man åker på det. Men jag är långt ifrån ensam om det. Nästan alla män är med på hjärtkrossbåten, more or less. Alla har vi blivit dissade i ett förhållande någon gång. Om ni inte har det, så är chanserna 237% att ni blir det. Trust me!

Kvinnor har orimliga krav på män. Ni lever i en jävla dröm där ni tror att Prince Charming ska komma ner på en vit enhörning från skyarna och rädda er. Ni tror ärligt talat att det finns någon därute som kommer fylla er tusen meter långa kravlista. Fyfan vad era liva måste suga. Ni bäddar ju verkligen för att bli besvikna varje gång ni träffar någon. Ni bäddar verkligen för att dumpa en miljard killar inklusive den ni skaffar barn med. Ni kommer aldrig bli lyckliga.

Kvinnor blir avundsjuka på andra kvinnor som är hetare än dem själva. Om man placerar en tiopoängare bredvid en fempoängare så blir femman grön. Tian är däremot glad eftersom hennes ego har vunnit mot ett annat ego. Det är så kvinnors "glädje" (läs skadeglädje) är uppbyggd.

Kvinnor måste vara så jävla sociala hela tiden. Om en kvinna är ensam i en hel dag får hon eksem och börjar klättra på väggarna. Fast det är nog inte just det sociala som stör mig, utan mer vad ni gör när ni "är sociala". Ni måste liksom ut på klubbarna fredag, lördag, onsdag och ibland torsdag. Ni måste få svettig diskofitta och knarka redbull vodka till 04 på morgonen och dissa 60 WT-killar med tribals. Då har ni fått eran egopolering och är nöjda för aftonen, temporärt åtminstone. Ni går ut för att få uppmärksamhet. Varför dansar ni annars inte hemma framför stereon och spar på utgifterna? Just det slynor! Ert liv går ut på bekräftelse från män. Så patetiskt, så meningslöst. Varför avslutar ni inte det liksom? Ni kanske återföds som män i nästa liv!

Kvinnor är så snabba med att fackplacera män. Om en man till exempel inte går inför hångel första eller andra dejten kommer ni fackplacera honom som "bara killkompis". Ni fuckar verkligen upp för er själva och går miste om många bra män. Ni jäktar fram i köttjungeln. Ni vill ha hångel på första eller andra, men sex tidigast på tredje. För att TV och vänner har lärt er detta.

Kvinnor har ingen självbehärskelse. De faller för minsta frestelse. Inte bara som singlar utan även i seriösa förhållanden. Killar! Era flickvänner är inte direkt änglar på krogen, bara så ni vet. Våren 2009 drog jag en onsdags kväll hem ett ONS som hade pojkvän. Hon visade mig sms i taxin hem där det stod att hennes pojkvän hade förberett en romantisk middag. Men hon valde ONS med mig och sade till sin lille prins att: "Jag sover hos min tjejpolare älskling, går det bra? (a)". Jag hade ärligt talat deppattacker när jag smällde på henne i doggy för att avsluta med en sats i munnen som hon glatt svalde. Fy fan vad jag aldrig mer ville ha flickvän efter det. Och det är inte första gången jag ser det beteendet i en tjej som är i förhållande.

Om en mer attraktiv man presenterar sig för en kvinna som redan är i förhållande. Då kommer kvinnan seriöst överväga att vilja bli stulen av denna mannen. Detta är allmänt känt. Kvinnor vill inte stadga sig med spelarna i B-laget eller korpen. De vill ha premieur league, även om knappast någon kvinna förtjänar mer än korpen...på sin höjd.

Hur fan kan ni ens vilja ha en flickvän med tanke på hur kvinnor beter sig? Jag förstår players, även om de slösar tid och energi på kvinnor. Jag förstår svin, även om de också slösar tid och energi. Men jag förstår inte killar som investerar känslor i en slyna som ändå pissar på deras hjärta i slutändan.

Kommentarer
Postat av: Simon Younan

hahahahahahahahahaha har killen som skrivit detta blivit lite sårad av sin förre flickvän kanske, naaaw stackarn!

2010-10-12 @ 22:36:56
URL: http://simonyounan.blogg.se/
Postat av: Maja

Sjukaste jag läst. Måste nästan döda puckot som skrivit detdär. Snacka om att aldrig mer få någon flickvän:):):)

2010-10-12 @ 22:53:13
URL: http://majarustan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

ÅH herregud vart hittade du det där!? :-O

2010-10-13 @ 17:10:05
URL: http://lovisahc.blogg.se/
Postat av: adde

är han möjligen bög?

2010-10-16 @ 14:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0