tjenna hej, fräsch tjej

bra fredag. adde jocke och jag åkte till pappa, åt god mat och såg på idol. spelade lite wii och sådär. sen woops ringer telefonen. lät typ "heej, du är ju bjuden, det har blivit fel om du tror att du inte är kom hit nu bla bla bla" slappar lite till. sen sticker jag hem och drar på mig en klänning, kände att det inte var okej med I♥NY tishan och jeans. sen ringer det lite igen "vart är du? kom hit!" drog bort till hembygdsgården och dansa lite. helnykter. för det kan jag faktiskt. sen åka lite bil hem och nästa grej är nu att sova.
imorgon ska jag upp tidigt och åka iväg till motala med thora. spännande spännande. men aa sova, hej då!
så himla poppis tjej
.
.
.
ha
ha
ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0