some english

nu ska jag visa some pictures innan some girl blir galen.
vet inte ens om man kan skriva sådär. kan passa på att bekänna några saker då:
1. Jag suger på engelska men jag vill så himlans gärna äga på det! Saken blir inte bättre av att min engelskalärare är sämre än mig.
2. Jag åt min första cheeseburgare för mindre än ett år sedan. (jag googlade cheese för att se att jag stavade rätt (vilket jag gjorde) fattar ni hur dålig jag är..)
3. jag har aldrig ätit en hel pizza själv fast jag egentligen kan äta hur mycket som helst
det var bara det jag skulle säga. Bara för att jag vill så blir bilderna i nästa inlägg padde. OKEJ? :)

Kommentarer
Postat av: paddeladde

höhö, bra! JAG VÄNTAR IHÄRDIGT!! :D:D <3

2010-11-08 @ 20:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0