Motala ägde

Tja. Jag sitter på bussen till linköping från Motala och fryser så Jävla mkt om minahänder så jag kan knappt skriva. Lyssnar på musik. Gammalt skit bara. Har inte tid att vara på topp jämt. Nu låter det typ såhär: "vi sitter här i källarn och spelar lite gameboy och lyssnar på en lååååt som ingen vill åååååååt" Igår var jävligt rockig! Roligaste kvällen på länge. Ena stunden öste jag på dansgolvet AKA Amandas vardagsrum andra körde jag rally ute i snön med Calle eller Thora (lovar att båda var helnyktra). Eller så var jag på toa och kissa eller hängde i köket med sanning eller konsekvens spelet. Träffade på en pojke som var lik Ulrik munther, score! Blev även utsedd till kvällens snyggaste eller finaste eller va det va av Elin. Då hade inga killar anlänt. Och så vill jag passa på att tacka Calle som skjutsade oss från bussen till östenssons, till Amanda. Senare åkte runt lite med mig, Lovisa, Viktor och Tim. Imorse räddade mig och Lovisa från snöstormen och skjutsade till bussen. Tack Carl johan :) Värd kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0