jöcket

tog swebussen till jönköping igår. Simon mötte upp mig på station med en lapp "JULIA NYGREN". ösigt. Sov hos Emelie inatt och nu är hon hos frissan så här sitter jag, ensam och övergiven. Men jag är nöjd med utsikten här borta. Har slappat ensam här i mer än 2 timmar så jag tror det är dax att trippa mot stan. Ska köpa mit lite hårfärg, ska bli brunt hår nu. Mitt hår är en katastrof just nu och jag gillar rött, men aa brund med lite ljusa slingor i blir nog kanon iaf. Sen ska jag hälsa på Julia på jobbet, BR. Sen hämtar ante upp mig så åker vi till bankeryd. Kanon -
nu vet ni var jag håller hus.
hittade några andra bilder jag tatt här för typ ett år sen - SKOJ se baraa
fiiiiiiiiiiiiint DÅ
ne nu ska jag pack ihop grejerna och kila tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0