fönar allt utom håret

här sitter jag och lyssnar på sommarmusik och fönar. väcker många sommarminnen faktiskt. fina saker jag har gjort i somras kommer jag på nu. det är typ love generation, alors on dance, could it be you, good times och sånna mysisar. men har konstaterat ngra saker.
1. imorse blödde jag näsblod när jag vaknade upp. detta är alltså tredje gången på mindre än ett halvår. innan detta halvår har jag aldrig varit med om det. alla gånger har varit på morgonen och två av gångerna i sängen med någon bredvid mig.
2. Två av mina närmaste kompisar vågar inte berätta saker för mig för dom tror att jag ska bli arg (!!???) Jag brukar inte vara arg. jag är bara rackarns ärlig och det kanske är lite jobbigt att höra vad jag tycker ibland, kan vara lite väl ärlig. vet inte, men tänk lite då! Vill ni hellre kunna säga det till mig och att jag inte ska vara ärlig om vad jag tycker? precis som när man går i affärer och nån säger "den här var väl snygg" och så säger jag "haha nae ful" då gillar jag inte reaktionen "amen snällt, så kan du ju inte säga jag kanske tyckte om den" haha fråga inte då om du inte undrar
vill ni se mitt blod förresten ? klart ni vill, vänta då ska bara ta kort
fina kalle anka kudden bakom :) den är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0