vår ruset

Det gick bra och det va riktigt kul! Sprang ihop med adde och magda. fina grabbar. längs vägen stog folk och hejade. en liten tjej: mamma mamma sveeeerige!! ssköööön då! Tog mig lite massage av folket från atlantis. mmmmmmmmm va kallt det var. "du är jättespänd här!" mm jag säger ju att jag har ont i ryggen. så det är bara för morsan att lägga upp pengarna så jag kan få mig lite massage. tror inte affe är så proffetionell som han tror. BTWWWWWWWW. alfred läser inte min blogg längre. hehehhehe. nu ska jag börja skriva skit om honom, det gillar ni va?
ska börja med att slå honom i minigolf på mobilen nu. naaaajs.
gillar bilden. du med. har adrians dator så japp jappa japp. ni ska få se filmer från vårruset sen. lovar nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0